Specialistbolaget Kontek har nyligen inlett ett samarbete med Scrive för att underlätta signering av dokument för sina kunder.
Med e-signering kan du enkelt signera och hantera dokument var du än befinner dig och alla dokument sparas på samma plats vilket skapar trygghet och säkerhet.
Med Scrives tjänster för e-signering underlättas hela kundupplevelsen och du får digitaliserade och säkra avtalsprocesser. Vid signering digitalt får du som chef och personalansvarig en komplett översikt av alla pågående och signerade dokument och kan arbeta i ett och samma system med dokumenthanteringen. Det finns möjlighet till autentisering via exempelvis BankID för att säkerställa identitet och du kan även ange en signeringsordning om så önskas. Som administratör har du smidig åtkomst till alla dokument både via Konteks systemlösning och via Scrive.
Genom att jobba med e-signering säkerställer och effektiviserar du din administration och dokumenthantering. För att komma igång med tjänsten behöver du som kund ha Konteks HR-system Kontek HRM Employee med modulen för e-signering och ett avtal med Scrive.