Kundupplevelsen är en avgörande faktor i konkurrensutsatta marknader och har hamnat högt på agendan på många företag.
Ett modernt molnbaserat kontaktcenter är en framtidssäkrad och lättanvänd lösning som gör kommunikationen med kunderna effektivare och mer tillgänglig var man än befinner sig – både för kunder och agenter.
Office Managements nyrekrytering Anders Kasberg kommer närmast från Advania och det blir han som kommer att leda utvecklingen och den utökade satsningen på lösningar för ökad kundupplevese och kontaktcenter. Anders har en gedigen erfarenhet inom telefoni- och kontaktcenterbranschen där han bland annat varit kontaktcenteransvarig för Mitel i Norden samt affärsområdesansvarig för Customer Experience på Advania. Han är en av Sveriges främsta experter inom kontaktcenterlösningar med många års erfarenhet av Genesys och Mitels lösningar.
– Anders breda kunskap kommer att bli ett viktigt bidrag till vår ambition att fylla ett stort gap som vi ser på svenska och nordiska marknaden. Det saknas en leverantör som kan leverera kvalitet och helhet. Kunden har i många avseenden kommit i kläm och behöver ofta kontakta flera olika partners för att få hjälp. Hos oss får man helheten – både mjuk- och hårdvara – samt en förstklassig service och vägledning som kunden kan lita på, säger Christian Ceder, Affärsområdeschef Telefoni.
Office Managements vision är att göra sina kunders arbetsdag framgångsrik, och i en verklighet där allt större del av arbetet sker på distans och uppkopplat blir moderna och pålitliga kommunikationsplattformer affärskritiska för många företag. Office Management anser även hållbarhet som en nyckelfaktor i Framtidens Arbetsliv och erbjuder med O.M Green-satsningen Sveriges första klimatpositiva telefoni- och kontaktcenterlösningar med Puzzel, som enligt Office Management levererar marknadens bästa lösning.
– Jag ser fram emot att bli en del av den gröna satsningen vilken gör Office Management unikt i branschen. Fokus ligger på medelstora och stora kunder samt offentlig sektor. Utvecklingspotentialen är stor med den kompetensen som finns inom företaget och i kombination med vårt starka samarbete med Puzzel är detta ett perfekt recept för framgång, säger Anders Kasberg, nytillträdd Contact Center Specialist.
Anders tillträdde rollen den 16 augusti och förstärker därmed kontaktcenteravdelningen på svensk och nordisk marknad tillsammans med övrig sälj- och servicepersonal på affärsområdet telefoni.