I slutet av förra året genomförde vi i samarbete med Radar en kundnöjdhetsundersökning inom kategorin konsulter/resurser där kunderna fick bedöma oss som konsultleverantör inom sju olika områden.
Resultatet visar sammanfattningsvis på en fortsatt hög kundnöjdhet bland våra kunder vilket är otroligt positivt och kul.
-Vi är oerhört stolta och glada över utfallet i den här kundundersökningen. Det är ett kvitto som visar att vi jobbar i rätt riktning med ambitionen att överträffa våra kunders förväntningar. Det visar att våra arbetsprocesser är uppskattade hos kunderna och att kompetensen som vi levererar motsvarar förväntningarna säger Mats Mårtensson VD på KeyMan.
Kunderna fick bedöma oss som konsultleverantör inom sju olika områden:
-Sourcing-/anbudsprocessen
-Överenskommelser
-Kvalitet
-Samarbete
-Kompetens
-Tillgänglighet
-Prisvärdhet
Exempel på områden där vi fick höga poäng (skala 1-5) jämfört med benchmark är: -Överenskommelser 4.5 (benchmark 3.9)
-Kompetens 4.4 (benchmark 4.0)
-Tillgänglighet 4.6 (benchmark 3.9)
-Samarbete 4.6 (benchmark 4.2).