Under tre dagar flyttar Berghs in till en kreativ liten mötesplats och bjuder in alla som är nyfikna på kommunikation, kreativitet och framtidens yrkesmöjligheter.
Syftet med att etablera en pop-up är att möta upp personer som är i början av sin karriär.
Att veta vad man vill göra i framtiden är sällan ett enkelt val. Livet är fullt av kringelikrokar, oväntade möjligheter och nya vägar som öppnar sig. För vissa personer känns det självklart, för andra är det lite snårigare. Var man än befinner sig på sin resa behövs det en hjälpande hand som guidar – mot en framtid som känns både spännande och meningsfull.
”Vi bestämde oss för att flytta till Kungsholmen i några dagar för att skapa en tillgänglig och levande plats där vi kan samtala om framtidens yrkesroller, bjuda in till fika och låta kreativiteten flöda. Det här är ett spännande komplement till våra öppna hus och digitala träffar – och det är första gången vi gör något liknande,” säger Camilla Wallander, VD på Berghs School of Communication.
Under tre dagar, 6-8 mars bjuder vi in till möjlighet att:
- Träffa programansvariga och studenter från Berghs
- Diskutera olika karriärvägar och utbildningar
- Nätverka med andra nyfikna själar
- Avsluta veckan med musik och mingel
Berghs pop-up är öppen:
Torsdag 6/3: 12.00–19.00
Fredag 7/3: 12.00–19.00 (After Work från kl. 17.00)
Lördag 8/3: 12.00–16.00
Läs mer och anmäl dig via länken: https://www.berghs.se/event/be…
Berghs School of Communication offers strategic and creative education at various levels within marketing communications. The school provides full-time programs and an international bachelor’s degree, over 80 part-time courses, as well as tailored training for organizations and businesses. Each year, approximately 3,000 people enroll in some form of education at Berghs, either in Sweden or abroad. In addition, around 3,000 more attend the school’s inspiration seminars. Berghs is located in Stockholm and is part of the Academedia education group.