Företagsoperatören Dstny lanserar nu Dstny Copilot som är en tjänst som lyssnar, transkriberar och skapar realtidsstatistik och dashboards för möten och samtal.
Kundservice- och säljchefer får omedelbara insikter om vilka samtal som gått bra eller dåligt, vilket möjliggör snabba åtgärder och direkt coaching till medarbetarna.
Tjänsten är fullt anpassningsbar, och företag kan utveckla egna promptar för att lyssna efter specifika ord eller fraser, vilket gör den idealisk för olika branscher och specifika behov.
Jonas Wallander, försäljningschef på Dstny, säger:
“Dstny Copilot ger våra kunder en unik möjlighet att anpassa och optimera sina samtalsinsikter, vilket resulterar i bättre kundupplevelser och starkare försäljningsresultat. Själv har jag sett hur den förbättrat våra egna kunddialoger på bara några dagar.”
Med Copilot kan företag ha en aktiv medlyssning och få automatiska insikter i hur kunder upplever samtal och interaktioner på ett sätt som inte har varit möjligt tidigare utan att lägga dyrbar tid på att medlyssna i samtalen. Dashboarden ger en direkt översikt över samtalen baserat på olika triggers och promptar. Därifrån kan en ledare hitta exakt var i samtalet det hände och chatta med Copiloten för att få råd kring hur man kan förbättra det för kommande samtal.
Jonas Angleflod, VD på Dstny Sverige, säger:
”För första gången kan företag få full insikt om kvaliteten i alla kundinteraktioner och få en andrepilot som hjälper till att utveckla kvaliteten i alla kundsamtal, oavsett var de har inträffat. Det ligger helt i linje med vår strategi att ge tillbaka tid till våra kunder, speciellt inom hybridarbete.”
Dstny är en ledande europeisk leverantör av molnbaserade affärskommunikationslösningar. Med mer än 3 miljoner användare förenklar Dstny kommunikationen för företag, partners och tjänsteleverantörer med interaktiva verktyg som levereras som en tjänst i alla format, inklusive röst, video och chatt.