QD Sverige stärker ledningen och rekryterar Kristina Johansson som ny chef för grupperingen Customer Teams.
Kristina får nu i uppdrag att tillsammans med vår Service Delivery Director, Karoline Andersson, fortsätta och accelerera vår satsning på en ännu mer kundorienterad leverans.
Kristina Johansson tillträder den 17 januari 2022 som ny chef för Customer Teams. Kristina har en lång och gedigen erfarenhet inom tech-branschen och stor erfarenhet av kundnära relationer som ledare inom leverans, projektledning och produktutveckling nu senast från Telia.
– Att Kristina blir en del av QD och vill vara med på vår resa känns fantastiskt. Jag är övertygad om att hon blir en stark och framåtriktad kraft i bolaget och ledningen och att hon tillsammans med sitt team kommer att stärka och utveckla våra redan starka kundrelationer. Tillsammans med Kristina är vi redo att ta nästa steg på vår resa och fortsätta utvecklas som IT-partnern med den perfekta storleken, säger Daniel Furmarker, VD på QD Sverige AB.
– Jag ser QD som ett professionellt IT-bolag med en spännande verksamhet, sunda värderingar och stor potential. Jag ser verkligen fram emot att tillträda som Customer Team Manager inom Service Delivery och att lära känna både verksamheten, medarbetarna och våra kunder närmare, kommenterar Kristina Johansson.
Just sunda värderingar med fokus på hållbarhet är något som inte bara präglar synen på våra kunder och den ständiga utveckling av IT-tjänsterna som QD erbjuder, utan genomsyrar också synen på medarbetare och kollegor. I dagens arbetsklimat där stress och stressrelaterade sjukskrivningar ökar vill QD verkligen vara ett företag som tänker långsiktigt och hållbart för friskare medarbetare och nöjdare kunder.