Junglemap fortsätter satsningen på affärsutveckling och utvecklade kundrelationer som en del av sin tillväxtstrategi.
Tomas Dolny, med ett långt förflutet inom Visma, blir ny Director of Customer Success Management.
Tomas Dolny kommer från rollen som Head of Project Management Office på Visma EssCom och har en mångårig erfarenhet från både projektledning och kommersiell verksamhet inom affärskritisk IT-infrastruktur.
– För mig är det viktigt att se helheten i affären, säger Tomas. Och CSM-funktionen spelar en central roll i all affärsutveckling. Samtidigt är det viktigt med tydlig rollfördelning och struktur och det är något jag också hoppas kunna bidra med.
Junglemap, som utvecklat den banbrytande metoden NanoLearning, är marknadsledande i Norden inom företagsutbildningar i informationssäkerhet. Metoden är dock användbar inom många olika områden och här spelar en fortsatt affärsutveckling i samspel med kunderna en strategisk roll.
– Vi är väldigt glada över att Tomas blir en del av Junglemap. Han kommer in med ett tydligt affärsdrivet perspektiv i våra befintliga kundrelationer, vilket är precis vad vi behöver, säger Gustav Berghog, vd Junglemap.