Med Deb Stambaughs långa erfarenhet av reklam och teknik kommer hon öka kundvärdet och driva företagets nästa tillväxtfas.
Det globala annonsteknikföretaget Quantcast tillkännager Deb Stambaugh som ny marknadschef.
Hon ansluter till Quantcast under en avgörande period av förändring och rapporterar till vd Konrad Feldman. Tack vare hennes långa erfarenhet inom annonsteknik, organisationsfrågor och marknadsföring kommer Deb Stambaugh leverera innovativa lösningar för att öka kundvärdet och få Quantcasts varumärke att fortsätta växa.

Deb Stambaugh
”Deb är en beprövad marknadsledare med kreativiteten och disciplinen för att driva affärsresultat. Hon kommer till Quantcast med lång erfarenhet av att driva tillväxt inom annonsteknik, och med en passion för data, teknik och att erbjuda innovativa kundlösningar.”
”Det är exakt dessa egenskaper som krävs för att Quantcast ska fortsätta växa tillsammans med våra kunder, och vi är glada att Deb ska hjälpa oss att ge ännu mer värde till branschen”, säger Konrad Feldman, vd för Quantcast.
Deb Stambaugh har mer än 20 års erfarenhet av B2B-marknadsföring och en beprövad meritlista för att driva varumärkesmedvetenhet och kundefterfrågan, samtidigt som hon har lett globala team i organisationer i världsklass. Hon kommer till Quantcast från Samsung Ads där hon under en tid av hög tillväxt ledde marknadsföring för Nordamerika och Sydamerika. Innan hon började på Samsung Ads hade hon ledarroller på bland annat IBM, SAP och olika startups. Hon är medlem i organisationerna Chief and S he Runs It.
”Annonsteknik idag är otroligt komplext. Quantcast har investerat hundratals miljoner för att göra det enklare och mer effektivt för annonsörer. Quantcast bidrar med teknik, data och insikter för att leverera oöverträffade resultat, från idé till verklighet. Jag ser fram emot att hjälpa fler marknadsförare att med stora idéer och kreativt genomförande, samtidigt som jag överlåter komplexiteten i dagens ekosystem till Quantcast, säger Deb Stambaugh.