Nordens ledande UCaaS-företag, Telavox, lanserar nu sin nya kontaktcenterlösning.
Den gör det möjligt för företag att hantera all kundkommunikation i en plattform, vare sig det är samtal, mejl eller sociala medier.
Det är ett helt nytt erbjudande för såväl nya som befintliga kunder och ett spännande tillägg till Telavox erbjudande för att underlätta kundkommunikation och automation.
Att interagera med kunder under kundresan är A och O. Traditionellt sett har kontaktcenterlösningar varit dyra, svåra att installera och krävt särskild kompetens för att hantera.
Det vill Telavox ändra på med sin nya kontaktcenterlösning som låter företag samla sin röst- och textbaserade kundkommunikation i en enhetlig vy. Snabbare problemlösning och mindre missar är målbilden för både kunder och användare och Telavox har utvecklat sin lösning med gedigen erfarenhet som grundsten.
“Vår kontaktcenterlösning bygger på Telavox erfarenhet från röstsamtal, molnväxlar och livechatt. Nu kan våra kunder skynda på sin digitaliseringsresa med hjälp av omnichannel-funktioner”, säger Viktor Karlsson, VD och grundare av Telavox.
Framtidens kundservice kräver tillgänglig kommunikation. Telavox kontaktcenter erbjuder smarta samtalsflöden och integrationer från dag ett, vilket ger en komplett översikt av kundresan.
“Att gång på gång behöva upprepa sin fråga till kundsupporten är ett minne blott. Telavox kontaktcenterlösning gör kundinformationen lättillgänglig för agenten, vilket innebär att kunden får snabbare svar och bättre service”, säger Louise Gustafsson, Produktchef på Telavox.
Telavox i korthet
Telavox är en nordisk UCaaS-leverantör som vill göra företagskommunikation effektivare och roligare, vare sig det är mellan kunder eller kollegor. Företaget grundades år 2002 och har sitt huvudkontor i Malmö. Telavox har mer än 420 anställda och drygt 300 000 användare.